תעסוקת חרדים • תוכניות הגיוס בירושלים עלו ב-10%

    אתר קול חי No Comments on תעסוקת חרדים • תוכניות הגיוס בירושלים עלו ב-10%

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר תשקיף התעסוקה של "מנפאואר-גרופ" לרבעון הראשון של 2015 חושף נתונים מעודדים: עלייה בתכניות לגיוס עובדים בירושלים * תשקיף תעסוקה נטו עומד על 10% המשקף עליה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד

    המעסיקים בירושלים מדווחים על אופטימיות ביחס לתוכניות לגיוס עובדים ברבעון הראשון של שנת הכספים 2015.

    מסקר התעסוקה הגדול שערכנו 'מנפאואר גרופ' עולה כי המעסיקים צופים עליה במצבת כח האדם, המתבטאת בין היתר בגיוס עובדים. בבחינת מגמות לעומת הרבעון הראשון של 2014 מתברר עוד כי תכניות הגיוס השתפרו ב- 10% נטו.

    סקר תשקיף התעסוקה של מנפאואר לרבעון הראשון של 2015 מבוסס על מדגם מייצג של 761 מעסיקים בישראל, אשר נשאלו כולם שאלה אחת זהה: "מהם השינויים שאתה צופה בהיקף הכולל של התעסוקה באזורך בשלושת החודשים הקרובים בהשוואה לרבעון הנוכחי?"

    "אנו רואים ששוק העבודה בירושלים צופה מאזן חיובי בצפי לגיוסים העולה על תכניות הפיטורים" – אומר מנכ"ל 'כיוון' – יחיאל אמויאל. "יותר מעסיקים בעיר ירושלים צופים גידול בתכניות הגיוס, כאשר מדובר בעלייה גם ביחס לרבעון הקודם, וגם ביחס לרבעון הראשון אשתקד".

    מנכ"ל 'כיוון' מתייחס לנתונים החיוביים ומבהיר כי פעילותו של המרכז המתמקד בדורשי העבודה בשוק החרדי, מהווה מדד בשיפור הנתונים כפי שהוצגו בסקר. "למעלה מ-500 השמות מקצועיות שכבר מימשו את עצמם בציבור החרדי בירושלים, באמצעות מרכז 'כיוון', משפיעים על המדדים, ויש לכך חלק בתוצאות החיוביות בסקר" – מסכם אמויאל.

    מרכז 'כיוון' בירושלים הוקם בשיתוף פעולה של משרד הכלכלה ועיריית ירושלים, ומופעל על ידי קרן ק.מ.ח ו"מנפאואר בראשית" – שהן בעלות ניסיון ומקצועיות ארוכת שנים בתחום התעסוקה לציבור החרדי ותוצאות מוכחות בהשמה מקצועית. 'כיוון' מעניק מגוון שירותים איכותיים באמצעות צוות מקצועי ומותאם, החל מסדנאות לתעסוקה, הכשרות בסיס, שיעורי עזר, דרך אבחון תעסוקתי, ליווי תעסוקתי, וכלה בהשמה. כל השירותים הללו, מתכנסים תחת קורת גג אחת, תוך הענקת פתרונות גמישים, רעיונות יצירתיים והצעות ייחודיות – המותאמים ומתאימים לציבור החרדי.



    0 תגובות